1. Despre Noi

Serviciul https://www.plusfarma.ro/ este oferit de Spinex Medpharm S.R.L.  cu sediul in localitatea Gepiu, strada Principala, numarul 81, judetul BIHOR, inmatriculata in Registrul comertului sub nr.J05/715/2015, avand cod unic deinregistrare RO34470422, denumita in cele ce urmeaza Societatea.

Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:

Prin posta la adresa de corespondenta: localitatea Gepiu, strada Principala, numarul 81, judetul BIHOR.

Prin e-mail la urmatoarele adrese:

office@plusfarma.ro - pentru intrebari referitoare la procedura de plasare a comenzilor, metode de plata, metode de livrare, cereri money back, etc.;

office@plusfarma.ro - pentru initiere colaborari si parteneriate.

2. Despre PlusFarma.ro

CUVINTE CHEIE ALE SITE-ULUI: 

Vânzător - SC Spinex Medpharm SRL persoană juridică de naționalitate română, având sediul social in Gepiu, nr.81, cu număr de înregistrare la Registrul Comerţului Bihor J05/715/2015, cod unic de înregistrare fiscală RO34470422.

Cumpărător - orice persoană fizică sau juridică care își creează un cont pe plusfarma.ro, acceptă termenii și condițiile site-ului și plasează o comandă.

Utilizator – orice persoană fizică sau juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni și Condiții.

Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre client/cumpărător și istoricul cumpărătorului în site (comenzi, facturi fiscale, garanții bunuri, etc.).

Comandă – un document electronic care este plasat de un client, care arată intenția acestuia de a achiziționa produse din portofoliul site-ului plusfarma.ro.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fară prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului.

Conținut:

• toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

• conținutul oricărui e-mail trimis cumpărătorilor de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului, cumpărătorului, conform informațiilor de contact, specificate sau nu de către acesta;

• informații legate de bunurile și/sau tarifele practicate de vânzător într-o anumită perioadă;

• informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;

• date referitoare la vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

3. IDENTITATEA FIRMEI ŞI DESCRIEREA SERVICIILOR

3.1. Plusfarma.ro este un site de e-commerce care se ocupă cu vânzarea suplimentelor alimentare și a echipamentelor tehnico-medicale.

3.2. Plusfarma.ro își rezervă dreptul de a modifică conținutul site-ului și a paginii de „Termeni și condiții” fără anunțarea în prealabil a intenției de modificare. În cazul în care modificările afectează clientul, acesta v-a fi înștiințat de modificările aduse site-ului.

4. ACCEPTAREA CONDIŢIILOR

4.1. Utilizarea site-ului www.plusfarma.ro, logarea, navigarea cât și plasarea unei comenzi reprezintă o acceptare din partea utilizatorului a termenilor și condițiilor de confidențialitate detaliate în prezentul document, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.

4.2. Utilizatorii au acces permanent la documentul “Termeni și condiții”.

5. LIMITAREA RESPONSABILITĂŢII FIRMEI

5.1. Clientul poate efectua comenzi pe site prin adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzi, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, iar implicit nici rezervarea automată a produsului.

5.2. Prin finalizarea comenzii, clientul este obligat să introducă date corecte pentru livrarea și facturarea corectă. Plusfarma.ro nu este responsabil pentru întârzieri ale comenzilor survenite în urma unor date false sau a unor date eronate.

5.3. În cazul în care clientul a finalizat o comandă, iar produsul comandat nu mai este disponibil din cauza unor inversiuni de stoc sau epuizarea stocului înainte de updatarea site-ului, acesta v-a fi informat telefonic sau prin email și are posibilitatea de a renunța la toată comanda.

5.4. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea produsului după livrare și în special pentru pierderea acestora.

5.5. Conținutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcătuit în colaborare cu furnizorii produselor prezentate. Din acest motiv, plusfarma.ro nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul nostru, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția noastră de către furnizorii fiecărei mărci. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.).

5.6. Disponibilitatea unui produs va fi afișata pe site dupa cum urmează:

• “in stoc” – mai mult de 10 bucăți disponibile în stoc.

• “stoc limitat” – mai puțin de 10 bucăți disponibile în stoc.

• “lipsă stoc” –produsul respectiv nu mai este în stoc.

 

6. DREPTURILE ȘI OBLIGAŢIILE VÂNZĂTORULUI

6.1. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare pe site, plusfarma.ro își rezervă dreptul de a cere clienților/cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul site-ului. 

6.2. Toate informațiile conținute pe site-ul plusfarma.ro, conținutul email-urilor trimise cumpărătorilor, logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site. Nerespectarea acestor prevederi se pedepsește conform legii în vigoare.

6.3. Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor. Dacă se modifică cantitatea de produse din comandă, cumpărătorul va fi anunțat via e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii.

6.4. Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul adresei de email a notificării de expediere a comenzii.

7. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI

7.1. Clientul are obligația de a furniza date valide la crearea contului deoarece aceste date se vor folosi ulterior la completarea datelor de livrare și la completarea facturii.

7.2. Prin crearea și utilizarea contului, utilizatorul/cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont și pentru gestionarea accesării contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.

7.3. Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, utilizatorul/cumpărătorul acceptă in mod expres și fara echivoc Termenii si Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

7.4. Valoarea maximă a obligațiilor plusfarma.ro față de orice client care achită online, în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de plusfarma.ro de la acest client.

8. POLITICA DE FACTURARE ȘI PLĂȚI

8.1. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza, ori de câte ori este cazul, datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.

8.2. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către plusfarma.ro în contul său si prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în contul său.

8.3. Prețul produselor afișat pe site este în RON cu T.V.A. inclus în preț. Cota de T.V.A. poate să difere în funcție de produse în conformitate cu reglementările în vigoare. 

8.4 Suma finală de plată pentru produse comandate va fi suplimentată cu costul transportului menționat pe documentele de precomandă.

8.5 Modalități de plată:

    8.5.1 Plata de tip ramburs - intreaga contravaloare a produselor impreuna cu costul transportului se va achita direct la curier in momentul ridicarii coletului.

    8.5.2 Plata prin Ordin de Pata - la alegerea acestei variante de plata, coletul este livrat din depozitul nostru, doar dupa confirmarea receptionarii contravalorii comenzii de catre banca beneficiarului, SC Spinex Medpharm SRL. Clientul este rugat sa trimita o confirmare a platii pe adresa de email office@plusfarma.ro.

    8.5.3 Plata cu cardul prin PlatiOnline: - se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în  condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele  VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). 

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. 

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează  datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. 

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de  schimb al băncii dumneavoastră.

Pe extrasul de cont al clientului, tranzactia efectuata pe site-ul plusfarma.ro va aparea sub numele de Plata plusfarma.

9. POLITICA DE LIVRARE

9.1. Vânzătorul se obligă să livreze bunurile în sistem de curierat către cumpărător sau folosind masinile proprii.

9.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

9.3. Toate produsele sunt însoțite de prospect emis de producător. În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă defecțiuni pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor încasate deja de plusfarma.ro, dar nu și alte despăgubiri.

9.4. Vânzătorul va efectua livrarea bunurilor și serviciilor numai pe teritoriul României.

9.5 Taxele si costurile de livrare se regasesc pe pagina cum cumpar?

10. GARANȚII

Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția obișnuită a fiecărei mărci în parte. Astfel, pe fiecare produs va fi inscriptionat termenul de valabilitate emis de producător.

11. POLITICA DE RETURNARE

In conformitate cu art. 9, alin. 1 din Ordonanta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumparate, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

Perioada de retragere expira in termen de 14 zile din:

• ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

• ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a ultimului produs in cazul in care clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat,

• ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese, in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare

NU SE RETURNEAZA:

In conformitate cu dispozitiile art. 16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) urmatoarele produse:

• produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la hrana pentru bebelusi (lapte, piureuri, sucuri, biscuit, saruri de rehidratare etc.)

• produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (medicamente de uz uman, produse cosmetice, produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana: scutece, periute de dinti, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de san, irigatoare, centuri postnatale, protectii mameloane, dus bucal, jucarii dentitie. Prezenta lista nu este exhaustiva).

• produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

• Produse sigilate incadrate in categoria medicamentelor de uz uman, care necesita conditii speciale de depozitare si pastrare, astfel cum acestea sunt mentionate in prospect de detinatorului autorizatiei de punere pe piata. Prin exceptie, se accepta returul medicamentelor de uz uman sigilate/desigilate care prezinta deficiente de calitate si/sau conformitate constatate de o autoritate competenta.

 

Returul produselor

• In cazul returnarii partiale a produselor, Plusfarma va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentu expeditie. 

Taxa de transport pentru returnarea produselor ramane in continuare in sarcina clientului.

• Cu exceptia cazului in care Plus Farma s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, Clientul returneaza produsele sau le inmaneaza Plus Farma sau unei persoane autorizate de Plus Farma sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Plus Farma decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de client inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

• Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.

• Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, fara urme de uzura si este complet, inclusiv cu accesorii.

• In cazul in care produsul returnat a facut parte dintr-o campanie promotionala de acordare a unui produs cadou, odata cu returnarea produsului achizitionat se va returna si produsul oferit cadou.

 

Obligatiile Clientului in cazul retragerii conform art. 14 alin. 3 din OUG 34/2014

• Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

• Plus Farma livreaza produsele Clientului in termen de 24 – 48h (in functie de disponibilitatea serviciului de curierat) de la confirmarea comenzii de catre Plus Farma, comenzile plasate pana la ora 15:00. Comenzile plasate dupa ora 15:00 se proceseaza in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile plasate in ziua de vineri, dupa ora 15:00 se proceseaza in ziua de luni. Nu se efectueaza livrari in zilele de weekend, astfel comenzile preluate de catre serviciul de curierat in ziua de vineri se vor livra in cursul zilei de luni.

• In cazul in care Plus Farma nu si-a indeplinit obligatia de a livra produsele in termenul mentionat mai sus, Clientul ii solicita acestuia sa efectueze livrarea intr-un termen suplimentar, corespunzator circumstantelor. In cazul in care Plus farma nu livreaza produsele in termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul, dupa caz, la anularea/retragerea comenzii.

• Prin exceptie de la prevederile art. 1549-1554 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile ulterioare, in cazul anularii/retragerii comenzii de catre Client in conditiile prevazute la paragraful anterior, Plus Farma ramburseaza toate sumele platite de catre client aferente comenzii in decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat catre Plus Farma decizia sa de anulare/retragere a comenzii.

 

 12. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

12.1. Plusfarma.ro va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care clientul le furnizează.

12.2. Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, plusfarma.ro are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile interne specificate mai jos, datele personale furnizate.

12.3. Scopul colectării datelor este:

– informarea cumpărătorilor privind situația contului lor, inclusiv validarea, expedierea și facturarea comenzilor, rezolvarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile și sau serviciile achiziționate.

– trimiterea de oferte și/sau alerte periodice, prin folosirea poștei electronice.

– de cercetare de piață, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentului clienților pe site.

12.4. Prin completarea datelor în formularul de creare de cont și/sau de comandă, cumparatorul declară și acceptă necondiționat că datele sale personale să fie incluse în baza de date a S.C. Spinex Medpharm SRL și își dă acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate în scopul prevăzut mai sus la punctul 12.3.

 

13. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICŢIA

Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între plusfarma.ro și cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Oradea.

Aboneaza-te la newsletterul nostru si fii la curent cu ultimele reduceri!